אף צבת בצבת עשויה

קורנסו האדום של רבן יוחנני הולם היה בליבותיהן של בנות ישראל, כפעימת רבי בער חפץ המרקד בשעתו, שטרונגלו המשתולל היה מסתולל ומתהולל עד שהיו מלחשות הנשים בצבעיו ובחליפתו ובמעלליו, ונמנו וגמרו שכל האומרת יוחנני יוחנני מיד נקרית, ויש שמיד נתעברת.

אוזני כתלי בית המדרש, ועזרת הנשים שם היה בוקע ישבנים ומתיז ענטוזים, מעידים היו ברבי יוחנני ובגבורותיו, וסימנים כחלחלים אדמדמים על שדי נערות שהגיעו לפירקן ופסקו לו פסוקן עונים לקראתם אמן.
נודע בשערים זרגיגו, ולחם עצלות ואוננות לא אכל.

ומרוב שהיה מכוון כנגד אותו המקום, לא אווה תחוב אברו בפיות עלמות של בית רבן שבהבל פיהן העולם עומד זקור, אותו עוילם גוילם שהיה מעדיף מציצה על גבי בעילה, והיה מקניא בו ברבי יוחנני, וקנאת חרמנים תרבה אוננות.
אוננות זאת שאין לך מידה מגונה טובה הימנה.

זקני ירושלים היו משיחים בו ברבי יוחנני בערגה, וכשהיו מסבנים זה את גבו של זה לבין אדי המקווה המהבילים והקפה החמוץ מהשטיבל, היו מעלים ומספרים ומתארים ועיניהם בורקות ואבריהם מתעוררים מזן אל זן. פעם אחת נזקרו כמה מבתי רבייתם, וסוף שהצליבום והטיפום וירדו וטבלו ועלו ונסתפגו.
מאז אותו מעשה קבעו חכמים סייג לחכמ׳ס והתקינו מצלמות בבית הטבילה, והיו מושיבים נערים יראי שמים סרים מן הכיעור ומן הדומה לו, ומן הדומה לדומה לו, שיתבוננו היטב שאין האברים עולים כנגד הלב ואין הישבנים נפשקים יותר מכדרכם.
ואין לה לירושלים ללא רינון, מאז אותו מעשה עבירה נקראו בשמם מנדלי בועל הרים וטוחנן זה בזה, מיישה זוכער את אשר עשה אותך זוכער, והרשל מטלטל בשפסעל.

בפרק הבא:
מעשה שקראו הרבנים את רבן יוחנני ותבעוהו לסדר.

מודעות פרסומת
אף צבת בצבת עשויה

להשאיר תגובה

הזינו את פרטיכם בטופס, או לחצו על אחד מהאייקונים כדי להשתמש בחשבון קיים:

הלוגו של WordPress.com

אתה מגיב באמצעות חשבון WordPress.com שלך. לצאת מהמערכת /  לשנות )

תמונת גוגל

אתה מגיב באמצעות חשבון Google שלך. לצאת מהמערכת /  לשנות )

תמונת Twitter

אתה מגיב באמצעות חשבון Twitter שלך. לצאת מהמערכת /  לשנות )

תמונת Facebook

אתה מגיב באמצעות חשבון Facebook שלך. לצאת מהמערכת /  לשנות )

מתחבר ל-%s